top of page

Sådan rammer du de unge - indhold, kanaler og events

Nu afholder Willmore igen et gratis morgenmøde. Kom og bliv inspireret, stil spørgsmål og netværk.


En af de mest presserende udfordringer for medie- og organisationsverdenen er at nå den yngre målgruppe.


Undersøgelser viser, at den yngre målgruppe i stigende grad aktivt fravælger medierne. Og måske skal medier og organisationer til at kigge indad. I hvert fald tyder noget på, at de unge vil have serveret nyheder på en ny og anderledes måde.

  • Men hvilke formater og indhold kan øge interessen hos de yngre?

  • Hvad betyder det for opbygningen af dine historier på tekst, lyd og video?

  • Hvordan opbygger du en tillidsfuld relation til de yngre?

  • Og hvordan kan samarbejder på tværs af virksomheder bidrage?

Nu afholder Willmore endnu engang et morgenmøde. Du møder Kræftens Bekæmpelse, der fortæller om deres nye ungdomsbrand ‘OKAY BRAVO’, og AkademikerLiv, der giver et indblik i, hvilken betydning indhold, kanaler og formater har for at nå den unge målgruppe.


Tirsdag d. 24. oktober fra kl. 09:00 til 10:30 kan du møde:



Jannick Blaksmark & Nis V. Andersen Kræftens Bekæmpelse


Kræftens Bekæmpelse lancerede i september ungdomsbrandet OKAY BRAVO. Nu skal der produceres indhold og afholdes events målrettet de unge.

Nu afslører Jannick Blaksmark de strategiske tanker bag brandet, mens Nis Andersen kommer med hands on eksempler på, hvordan de helt konkret producerer indhold, som de unge gerne vil se og benytte sig af.


Louise Graa Christensen

Redaktør, Akademikerliv


For et halvt år siden lancerede Akademikernes A-kasse det nye digitale medie Akademikerliv. Her sidder Louise Graa Christensen som redaktør og gør en indsats i at målrette indhold til bl.a. det unge segment. Nu deler hun ud af sine overvejelser, når de unge skal repræsenteres, og hvilken betydning indhold, kanaler og formater har for, at Akademikerliv kan nå den unge målgruppe.



Skal du med?


Tidspunkt: Tirsdag d. 24. oktober fra klokken 09:00 – 10:30

Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. th, 2100 København Ø

Pris: Gratis, tilmelding påkrævet.

Tilmelding er lukket. Arrangementet er afholdt.





Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page