top of page
Søg

Prøveabonnenter skal ikke have adgang til alt
Som abonnementsmedie er du nødt til at lade folk prøve dit indhold. Men ikke nødvendigvis alt dit indhold. Artiklen er skrevet af: Lars K...
2 min læsning

Nyt medie: Impact Insider er i luften
Efter grundig forberedelse blev Danmark i denne uge et medie rigere. Vi er stolte over at samarbejde med Impact Insider. Screenshot af...
2 min læsning


SÃ¥dan vokser din forretning med professionalisering af leads
Arbejdet med potentielle kundeemner, også kaldet leads, er oversete i mange medieforretninger. Læs her, hvordan det kan give dig mere...
6 min læsning


Brugerrejser handler også om modenhed
Artiklen er skrevet af: Lars K Jensen Lars er uddannet journalist og har arbejdet med digital udvikling og produktledelse i mediebranchen...
5 min læsning


Læs det her, inden du vælger paywall-teknologi
Som rådgiver og udviklingspartner for medier og udgivere mærker vi også den stigende interesse for at få betaling for sit indhold gennem...
3 min læsning

MÃ¥ske er nyheder ikke der, pengene er
Medier har længe udgivet nyheder nærmest konstant. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men...
7 min læsning


De kedelige robotter er de farligste
Glem truslen fra den journalistiske superrobot. Den store automatisering af jobs i mediebranchen går formentlig udenom redaktionen. Foto:...
4 min læsning


Mere end målgrupper: Forstå brugernes Jobs To Be Done
Alle taler om, at det er vigtigt at forstå brugerne og deres behov, men det er svært at omsætte til reel handling. Derfor bruger vi Jobs...
10 min læsning

Salgstræning er hårdt – brug kræfterne rigtigt
Det siger sig selv, at jeres salg bliver bedre, hvis I træner det. Bliv klogere på hvad du kan gøre selv for at træne dine sælgere. Af...
3 min læsning


Hvad fik du så ud af at give det indhold væk gratis?
Mange vil gerne have betaling for indholdet. Men en gratissuccess er ikke garanti for, at folk vil betale. Så… hvad kan man gøre? Foto:...
7 min læsning
bottom of page