top of page
Søg

Dine analyser skal følge dine udgivelser
Artiklen er skrevet af: Lars K Jensen Lars er uddannet journalist og har arbejdet med digital udvikling og produktledelse i mediebranchen...
2 min læsning


Derfor er Watch Medier og Kforum et godt match
Det kan både kommercielt og redaktionelt give god mening, at Watch Medier har købt Kforum. Men det kan udfordre pluralismen i...
1 min læsning

Prøveabonnenter skal ikke have adgang til alt
Som abonnementsmedie er du nødt til at lade folk prøve dit indhold. Men ikke nødvendigvis alt dit indhold. Artiklen er skrevet af: Lars K...
2 min læsning

Nyt medie: Impact Insider er i luften
Efter grundig forberedelse blev Danmark i denne uge et medie rigere. Vi er stolte over at samarbejde med Impact Insider. Screenshot af...
2 min læsning

MÃ¥ske er nyheder ikke der, pengene er
Medier har længe udgivet nyheder nærmest konstant. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men...
7 min læsning


Mere end målgrupper: Forstå brugernes Jobs To Be Done
Alle taler om, at det er vigtigt at forstå brugerne og deres behov, men det er svært at omsætte til reel handling. Derfor bruger vi Jobs...
10 min læsning


Digitalt privatliv udfordrer dine målinger – har du en plan?
Vores digitale privatliv bliver styrket i disse år. Det er godt. Men det udfordrer dem, der vil måle brugen af deres indhold og digitale...
5 min læsning
bottom of page