top of page

Det stærke nyhedsbrev - Motorvejen til brugerne

Nu afholder Willmore igen et gratis morgenmøde. Kom og bliv inspireret, stil spørgsmål og netværk.


Medier og organisationer kan i dag ikke regne med, at brugerne ser deres indhold, da distributionen grundlæggende er blevet ustabil.

Men et godt eksekveret nyhedsbrev kan være en effektiv kanal, der sikrer kontakten til og med brugerne.

Og så giver det dig ejerskabet over en vigtig viden, der kan måles og analyseres, så du kan forbedre din kommunikation og indhold.

Et nyhedsbrev er i sin grundessens enkelt, men der er kun få udgivere, som får det optimale ud af det…


👉 Hvordan taler indholdet i nyhedsbrevet overens med øvrige kanaler?

👉 Hvad vil ens abonnenter have og vigtigere: Hvad vil de ikke have?

👉 Hvordan skaber man relevant og værdifuldt indhold, der fastholder abonnenterne?

👉 Hvordan måler man den faktiske indflydelse af ens nyhedsbrev?


Onsdag d. 29. november fra kl. 09:00 til 10:30 kan du møde:


Morten Münster Ekspert i adfærdsdesign


Morten Münster har samlet over 40.000 abonnenter på sit nyhedsbrev ‘2 minutter’. Nu deler han ud af, hvordan sin viden om adfærdsdesign er med til at forme nyhedsbrevet, og hvilken betydning det rigtige indhold har på effekten. Endelig afslører han de vigtigste læringer, som han har samlet op på rejsen fra 0 til 40.000 abonnenter.


Mikkel Dohn Børns Vilkår, Marketing Automation Manager


Der kan være mange parametre at tage højde for, når man udgiver sit nyhedsbrev som NGO. Men relevansen for modtageren er alfa og omega for Mikkel Dohn, der er nyhedsbrevsredaktør hos Børns Vilkår. Mikkel inviterer os ind i maskinrummet hos Børns Vilkårs lille nyhedsbrevsredaktion og giver indsigt i, hvordan arbejdet med at lære sine modtagere bedre at kende øger både fastholdelse og engagement.



Skal du med?


Tidspunkt: Onsdag d. 29. november fra klokken 09:00 – 10:30

Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. th, 2100 København Ø

Pris: Gratis, tilmelding påkrævet.


Morgenmødet er afholdt.


Komentarai


bottom of page