Om Willmore PMC

Hos Willmore arbejder vi med forretningsudvikling med afsæt i, optimering af salgs- og kundeserviceafdelinger. Vores arbejde tager udgangspunkt i såvel mange års praktisk erfaring, som økonomisk indsigt og forretningsforståelse. Det betyder, at vi udarbejder løsninger som både fungerer i praksis - og på bundlinien. Vi arbejder med såvel test, kortlægning og analyse af salgs- og servicekompetencer, som træning og udvikling af medarbejdere samt sparring og træning af ledere i salgs- og kundeserviceorganisationer. Uanset indsatsområdet, er det gennemgående for vores arbejde, at vi tror på værdien af målbar effekt og gode kundeoplevelser. I en tid hvor man i stigende grad taler om forbrugernes ”reklame-lede”, er et hvert kontaktpunkt mellem virksomhed og forbruger en oplagt lejlighed til at opnå konkurrencefordele ved at skabe gode kundeoplevelser. Det gør kundekontaktcenteret til en vigtig brik i arbejdet med at skabe kundeloyalitet og dermed skabe værdi for både kunder og virksomhed. Netop derfor mener vi, at de bedste langsigtede resultater opnås i spændingsfeltet mellem gode kundeoplevelser og effektiv styring og måling af KPI’er. Opnåelse af KPI’er og levering af gode kundeoplevelser er produkter af en lang række processer. Derfor kan det til tider være svært at vide præcis hvor i processen man skal sætte ind, for at få størst muligt udbytte af sine trænings- og ledelsesressourcer. Netop derfor har vi hos Willmore arbejdet målrettet med at udvikle et testværktøj, der præciserer hvilke træningsinvesteringer der vil give størst udbytte. Det betyder, at vores undervisning og træning tager udgangspunkt i en præcis kortlægning af den enkelte medarbejders performance og kompetencer. Ved at kombinere viden om medarbejdernes kompetencer ogperformance, med en dialog om hvilke KPI’er organisationen ønsker at løfte, kan vi sammensætte et skræddersyet træningsforløb med fokuserede indsatsområder og påviselig effekt.

Referencer:

"Ro i sindet" "Vores faste samarbejde med Willmore, omkring løbende opkvalificering af medarbejdere og ad hoc løsninger i tilspidsede situationer, giver mig ro i sindet og mod på mere, uanset om det drejer sig om den gode kundeoplevelse, servicekroner eller salgstal. Jeg er glad for stilen med praksisorienteret undervisning og uddannelse på flade fødder.Min bedste anbefaling."

Peter Hastrup, Contact Center Manager, Teleperformance